Київ
Київ
Харків
Харків

Він виконує те, що обіцяє! Кришка клапана і захист циліндрів «EXTREME» від Wunderlich для всіх опозитних двигунів («боксерів») BMW 1250 ShiftCam

19 грудня 2019

Циліндри на опозитном двигуні BMW висунуті. Про них вдаряються камені, осипаючись на грунт, або ж вони можуть бути пошкоджені внаслідок торкання обштукатуреної стіни, якщо Ви маневруєте в важкодоступних місцях, що, в свою чергу, різко підвищує ризик виникнення подряпин на кришці клапана. Деякі компоненти можуть втратити свій вигляд внаслідок тих проблем, які можуть виникнути в дорозі або в процесі їзди по пересіченій місцевості.

Захист від подібних наслідків забезпечують різні захисні системи. Або ж Ви просто можете вибрати новий захист «EXTREME» на кришку клапана і циліндри, яка була розроблена фахівцями BMW Wunderlich для опозитних двигунів («боксерів») R 1250 ShiftCam. Вона була створена з використанням InnoBond – інноваційного гібридного матеріалу від Wunderlich.

Генеральний директор Wunderlich Франк Хоффманн розповідає: «Ми хотіли створити систему захисту циліндрів, яка повинна була відрізнятися легкістю і одночасно володіти надзвичайно високим потенціалом захисту. У Wunderlich ми орієнтуємося, перш за все, на простоту збірки компонентів для наших клієнтів. Але наклеювання захисту на кришки клапанів не представлялося для нас можливим, оскільки в такому випадку відповідні компоненти не можна витягти з двигуна, не залишаючи при цьому слідів. Ось чому наш захист просто прикручується. Весь процес займає всього кілька хвилин. І її так само легко витягти знову. Ще одним плюсом є те, що її можна просто залишити на мотоциклі під час техогляду - немає необхідності її знімати, тому Ви економите свої час і гроші. При виборі сировини для виробництва захисту ми зупинили свій вибір на новому, інноваційному гібридному матеріалі розробки Wunderlich під назвою InnoBond. Це міцний, ударостійкий пластик, армований скловолокном, який також відрізняється вражаючою зносостійкістю. На внутрішній стороні, зверненій до кришки клапана, ми конструктивно інтегрували сегменти з еластичним матеріалом, стійким до високих температур.

Ці еластомерні сегменти спроектовані таким чином, щоб вони зберігали ударостійкість, з точки зору їх твердості по Шору. Вони поглинають піки навантаження, доповнюючи тим самим захисні гвинтові з'єднання і забезпечуючи їх рівномірний розподіл. У той же час вони забезпечують дуже точний, щільний кліренс між кришкою клапана і самим захистом. Вся конструкція прихована витонченою вставкою із нержавіючої сталі. Після завершення тестування цих компонентів в нашому дослідно-конструкторському відділі ми були настільки твердо переконані в нашій розробці, що хотіли довести ефективність системи, протестувавши її в реальних умовах. Ви можете самі побачити вражаючий, захоплюючий результат нашого пробного заїзду на високих швидкостях по дорозі на території Центру безпеки водіння (Fahrsicherheitszentrum) на гоночній трасі Нюрбургринг в цьому відео.

Фахівці з високоякісних аксесуарів для мотоциклів BMW розробили незалежний захисний компонент, який встановлює нові критерії щодо обраного матеріалу і його високого захисного потенціалу. Для двигунів 1250 ShiftCam також справедливим є те, що конструкція механізму ShiftCam надзвичайно складна. Оскільки кришки клапанів монтуються виключно за допомогою силового блокування, існує ризик того, що кришка клапана може зміститися щодо головки циліндра внаслідок сильного удару, і в деяких випадках складний привід клапана може бути затягнутий разом з нею. Ось чому додатковий захист на кришці клапана має особливе значення.

Хоффманн також зазначає: «Основне призначення наших захисних компонентів, таких як двигун і стрижень паливного бака, кришка клапана і захист циліндрів або захисна накладка осі, полягає в тому, щоб максимально ефективно захистити мотоцикл. Це означає, що вони повинні гарантувати, що Ви зможете продовжити свою поїздку. Крім того, ці компоненти повинні допомогти уникнути будь-яких пошкоджень і пов'язаних з цим витрат або, принаймні, звести їх до мінімуму. Сили і інерція тіла, що рухається, що генеруються під час аварії, які іноді бувають досить значні, перш за все, впливають на захисні елементи, встановлені на вразливих місцях транспортного засобу, пружно або пластично деформуючи їх або зношуючи матеріал; це легко помітити на прикладі серійного захисту, який ми використовували під час пробного заїзду на етапі тестування. Наш захист неймовірно ефективно захищав кришку клапана і головку циліндра і візуально виконував дві основні вимоги: кришка клапана і двигун залишалися неушкодженими, а гонщик зміг продовжити свою поїздку навіть після аварії. Після заміни лівого компонента захисту двигун R 1250, задіяний в даному випадку, знову виглядає як новий. Ми працюємо комплексно і з орієнтацією на клієнта, тому в цьому випадку наш клієнт може замовити лівий компонент захисту в якості окремої запасної частини, так як той, що справа, абсолютно цілий і непошкоджений. Це економить гроші наших клієнтів і дозволяє нам економити ресурси».